dissabte, 18 de juny del 2011

El Projecte Intgral León Dormido (PILD)

Vull donar a conèixer el que ara m'atrau i m'està movent a l'acció, he pensat que publicar-ho aquí és una manera senzilla d'oferir i centralitzar la informació per als qui m'ho esteu demanant.

És un projecte educatiu i de vida que va començar als anys 70 a Equador i que ha anat evolucionant al llarg dels anys. Per començar us proposo aquests tres vídeos que us portaran a fer una passejada per les diferents etapes de l'experiència i on es poden entreveure els fonaments d'aquesta opció de vida. Si voleu una mica d'explicació del projecte per situar-vos, ho podeu trobar en aquest article del blog on he trobat els vídeos. Per a posar-vos en contacte amb ells ho podeu fer a través de la pàgina de la Fundación Laura Luna

Aquesta experiència a mi em parla d'algo viu, profund, obert, respectuós, juganer, compromès, coherent... I hi he arribat gràcies a un encontre "casual" amb la persona que m'ho ha donat a conèixer, a la lectura d'aquest llibre que us recomano, i a la inquietut sobre aquests temes que m'acompanya des de que tinc ús de raó. Per mi comença un estimulant viatge!




PESTALOZZI ECUADOR, EDUCACIÓN ACTIVA (1/3) from El Gaucho Pampa on Vimeo.



PESTALOZZI ECUADOR, EDUCACIÓN ACTIVA (2/3) from El Gaucho Pampa on Vimeo.



PESTALOZZI ECUADOR, EDUCACION ACTIVA (3/3) from El Gaucho Pampa on Vimeo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada