dimecres, 25 de març del 2009

Confiança

Estem vivint moments de canvis, jo ho sento en la meva pell i més ara que coincideix amb l'arribada de la primavera. Hi ha moments que ho visc amb il·lusió i emoció, sento com les coses noves que m'arriben són l'anunci de noves promeses, i en altres moments em sento perduda perquè desapareixen els punts de referència que tenia fins ara. És en aquests moments que necessito recordar-me que no tot està a les meves mans, que la confiança en mi mateixa, en els altres, en la vida, em farà més fluïda aquesta transició... és d'aquelles coses que és més fàcil de dir que de fer, a veure si ho aconsegueixo!
Bona primavera a tots!


2 comentaris:

  1. Hola desconeguda. Fent un rastreig del meu cognom pel google, he entrat a aquesta pàgina i he quedat gratament soprés pel blog que alimentes. Escrius molt bé. Saps transmetre emocions. Continua així

    ResponElimina
  2. Quina sorpresa! Trobar-me el comentari d'un Masachs desconegut, quina gràcia... M'agrada molt que hagis deixat el teu comentari i això tant bonic que em dius, gràcies!!

    ResponElimina