divendres, 6 de febrer del 2009

Donar-me a conèixer

És curiós com m'està resultant necessari escriure setmanalment en aquest blog, cada divendres sento la crida a fer-ho, no sé fins quant durarà però ara és així. Em resulta curiós l'impuls que em mou i com després d'ecriure sento que he fet un pas més en alguna cosa que està essent positiva per a mi. Aquest és un espai meu, un espai que em dedico a mi mateixa, però ara, cap a enfora, cap a vosaltres. Siguis qui siguis et dono la benvinguda en aquest blog en el que em vaig donant a conèixer, això també és per a tu.

3 comentaris:

  1. Tot espai de reflexió ens mou a introduir canvis en la nostra vida, per tal de millorar i avançar en el nostre creixement personal.
    Per això, bé sigui amb un blog, un diari personal, una conversa o una lectura, continuem reflexionant sempre i caminem sempre amb il.lusió.
    Gràcies per compartir els teus pensaments; a mi també m'ajudes a avançar.
    Mònica López

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per a dir-m'ho, és agradable comprovar que no estem sols en aquest camí, m'alegro de compartir-ho amb tu, un petó!

    ResponElimina
  3. What's up friends, how is all, and what you desire to say concerning this post, in my view its in fact awesome in favor of me.

    Feel free to surf to my website; Zahngold Rechner

    ResponElimina