divendres, 11 de març del 2011

Se como tu eres - Fritz Perls

Després de moolt temps de no escriure en aquest blog, ara prenc una nova embranzida que neix d'un lloc una mica més proper a mi mateixa, amb la voluntat de seguir aquesta exploració, ben conscient que en moments pot ser tant dolorosa i solitària. Aquí us deixo unes paraules que he trobat en un dels blogs tant interessants que últimament he descobert (Psicoterapia Gesalt) i que m'han animat a donar el tret de sortida en aquesta nova etapa del blog.


2 comentaris:

  1. Que bé que tornis a escriure al teu blog!

    Me n'alegro molt de la teva tornada al ciberespai.

    Aquí et poso un enllaç d'una altra conferència, ilustrada, en aquest cas: http://www.youtube.com/watch?v=Z78aaeJR8no
    changing paradigms

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies pel suport! M'ha agradat molt el vídeo que m'has enviat!! M'agrada molt la visió crítica, lúcida, valenta i amb sentit de l'humor que té el Ken Robinson. En buscaré més, de fet, en tinc un penjat en aquest blog. Em resulta molt engrescador escoltar a aquest personatge. Gràcies!!

    ResponElimina