divendres, 23 de gener del 2009

"Mujeres que corren con los lobos"

Aquest llibre de Clarissa Pinkola Estés m'està apassionant, és un llibre que ha caigut a les meves mans després de molts anys de veure'l i pensar que algun dia me'l llegiria. Ara ha sigut el moment, m'ha vingut a buscar, me'l vaig comprar tot esperant agafar un avió per passar uns dies a la sierra madrileña, desitjava començar l'any nou conectant amb la natura.
I ha resultat que a partir d'aleshores, amb la lectura d'aquest llibre, ha continuat la meva conexió, però ara amb la meva naturalesa més íntima i instintiva, aquella que ens lliga amb la natura en el sentit més ampli i més salvatge. L'autora parla de l'arquetip de "la mujer salvaje" a partir de mites i relats de diferents èpoques i cultures, i ho fa de manera apassionant, amb un estudi profund combinat amb la seva habilitat com a narradora de contes... per a mi una gran descoberta!

2 comentaris:

  1. ostres, sí, jo tb n'he sentit a parlar, d'aquest llibre! amb la crònica que en fas encara em vénen més ganes de llegir-me'l.
    a veure si un dia em cau a les mans... un petó!

    ResponElimina
  2. ES un llibre extraordinari, el vaig llegir al momento de sortir i des-de aleshores no he parat de recomenar-ho. Aquest llibre SI que aporta noves idees, és molt profund.

    ResponElimina